HWwonen

Reparatieverzoek melden

Is er iets kapot in uw woning? En bent u niet zelf verantwoordelijk voor de reparatie? Neemt u dan contact met ons op.

Een reparatieverzoek melden

U kunt een reparatieverzoek heel eenvoudig, 24 uur per dag, 7 dagen in de week zelf online indienen. Het voordeel is dat u direct een afspraak inplant met de aannemer. Hiervoor maakt u gebruik van Mijn HW Wonen. Hebt u geen toegang tot het internet of komt u er zelf niet uit? Van maandag tot en met vrijdag kunt u ons voor vragen over een reparatieverzoeken bereiken tussen 8 en 12 uur via 0186-899 899.

Glasbreuk

Hebt u een glasbreuk en hebt u een glasverzekering bij ons afgesloten? U kunt direct contact opnemen met Den Hartog Glas uit Oud-Beijerland via het telefoonnummer (0186) 612 815.

Verstoppingen

Is er in uw woning een verstopping van het toilet, de wastafel, de gootsteen, de douche of de wasmachineafvoer? Dan neemt u als huurder rechtstreeks contact op met TOS via 0900-899 8833.

CV-storingen

Een cv-storing meldt u zelf*. U doet dit bij de betreffende installateur. Voor ons gehele woningbezit werken wij met drie installateurs. Bekijk welke installateur in uw woonplaats werkt en welk nummer u kunt bellen voor storingen.

Woont u in s-Gravendeel, Strijen, Strijenas, Mookhoek, Mijnsheerenland, Westmaas of Maasdam? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Van der Bom via (078) 673 33 36.

Woont u in Oud-Beijerland, Nieuw-Beijerland, Piershil of Goudswaard? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Vermaas via
(0186) 602375                

Woont u in Zuid-Beijerland, Klaaswaal, Numansdorp, Puttershoek, Heinenoord of Tiengemeten? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Van Gent via (0186) 571 407.

* woont u in een wooncomplex, is uw woning voorzien van blokverwarming en wilt u een storing melden? Neem dan contact met ons op via (0186) 899 899.