HWwonen

Reparatieverzoek melden

Is er iets kapot in uw woning? En bent u niet zelf verantwoordelijk voor de reparatie? Neemt u dan contact met ons op.

Een reparatieverzoek melden

U kunt een reparatieverzoek heel eenvoudig, 24 uur per dag, 7 dagen in de week zelf online indienen. Het voordeel is dat u direct een afspraak inplant met de aannemer. Hiervoor maakt u gebruik van Mijn HW Wonen. Hebt u geen toegang tot het internet of komt u er zelf niet uit? Van maandag tot en met vrijdag kunt u ons voor vragen over een reparatieverzoeken bereiken tussen 8 en 12 uur via 0186-899 899.

Glasbreuk

Hebt u een glasbreuk en hebt u een glasverzekering bij ons afgesloten? U kunt direct contact opnemen met Den Hartog Glas uit Oud-Beijerland via het telefoonnummer (0186) 612 815.

Verstoppingen

Is er in uw woning een verstopping van het toilet, de wastafel, de gootsteen, de douche, de wasmachineafvoer of de hemelwaterafvoer? Dan neemt u als huurder rechtstreeks contact op met TOS via 0900-899 8833.

CV-storingen

Een cv-storing meldt u zelf. U doet dit bij de betreffende installateur. Voor ons gehele woningbezit werken wij met drie installateurs. Bekijk welke installateur in uw woonplaats werkt en welk nummer u kunt bellen voor storingen.

Woont u in s-Gravendeel, Strijen, Strijenas, Mookhoek, Mijnsheerenland, Westmaas of Maasdam? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Van der Bom via (078) 673 33 36.

Woont u in Oud-Beijerland, Nieuw-Beijerland, Piershil of Goudswaard? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Vermaas via 06 543 911 75.                 

Woont u in Zuid-Beijerland, Klaaswaal, Numansdorp, Puttershoek, Heinenoord of Tiengemeten? Dan kunt u terecht bij Installatiebedrijf Van Gent via (0186) 571 407.