Klachten Advies Commissie

Heb je een klacht bij ons gemeld, maar ben je niet tevreden met de uitkomst? Dan kun je contact opnemen met de Klachten Advies Commissie.

De Klachten Advies Commissie is een officiële commissie

Deze commissie is onafhankelijk. Dit betekent dat zij zonder invloed van onze organisatie en/of medewerkers, de klacht én hoe deze is afgehandeld beoordeelt. Dit gebeurt met alle informatie van zowel jou als ons. Na de beoordeling laat zij aan zowel jou als ons weten wat zij vindt dat er moet gebeuren om de klacht op te lossen (de uitspraak).  Dit is altijd op basis van de feiten. Wat zij bepalen dat er moet gebeuren, is voor zowel jou als ons iets waaraan wij ons moeten houden (een zwaarwegende uitspraak). 

De Klachten Advies Commissie Hoeksche Waard is de onafhankelijke klachtencommissie voor huurders van HW Wonen

Deze commissie bestaat uit tenminste vier onafhankelijke leden. Deze leden zijn benoemd door HW Wonen en door de Huurdersvereniging Hoeksche Waard.  De leden zijn voorgedragen op grond van persoonlijke eigenschappen, ervaring en deskundigheid. De commissieleden kunnen vanuit hun achtergrond klachten goed beoordelen en een helder en eerlijk advies geven om de klacht op te lossen.  Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld. De commissieleden hebben over de inhoud van dossierstukken een geheimhoudingsplicht. Een secretaris ondersteunt de klachtencommissie. De secretaris is geen lid en heeft geen stemrecht.

 

 

Klachtenformulier
Meld je klacht bij de KAC
Jaarverslag 2022
Jaarverslag Verantwoordingsbrief