HWwonen

Informatie Coronavirus

Informatie Coronavirus

Wij vinden uw en onze gezondheid en veiligheid belangrijk. De overheid treft de noodzakelijke maatregelen om het coronavirus onder controle te krijgen. Daarom nemen wij ook in onze organisatie maatregelen. Volg de laatste informatie en onze actuele maatregelen hier op de website.

Onze dienstverlening is tijdelijk aangepast

Bereikbaarheid, bezoek en bijeenkomsten

  • Ons kantoor en steunpunten zijn tot en met 6 april gesloten voor bezoek.
  • Wij blijven van maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar via (0186) 899 899, via post@hwwonen.nl of onze social media kanalen.
  • Onze medewerkers komen tot en met 6 april niet bij u op bezoek. Geplande afspraken vinden zoveel mogelijk telefonisch plaats en – waar nodig – verplaatsen wij afspraken naar een later moment.
  • Geplande bijeenkomsten tot 1 juni gaan niet door. Bent u als huurder uitgenodigd voor een geplande bijeenkomst dan wordt u tijdig geïnformeerd.
  • Vanwege de sluiting van ons kantoor is het niet mogelijk om de huur en overige facturen per pin te betalen. Voor andere betaalmogelijkheden verwijzen wij u naar www.hwwonen.nl/huurbetalen.

Reparaties en onderhoud

  • Spoedeisende reparatieverzoeken op het gebied van gas, licht, water, glasbreuk, liften, brand, legionella, verstoppingen en cv worden uiteraard uitgevoerd. Reparatieverzoeken die niet spoedeisend zijn worden op een later moment uitgevoerd. Zelf kunt u direct contact opnemen met de partijen die reparatieverzoeken uitvoeren voor glasbreuk, verstoppingen of CV-storingen. Klik hier voor meer informatie. Andere spoedeisende reparaties kunnen gemeld worden via (0186) 899 899 of post@hwwonen.nl
  • Werkzaamheden die al gestart zijn aan de buitenzijde van uw woning gaan door. Schilderwerk gaat door, maar ramen en deuren blijven dicht. Werkzaamheden binnen in de woning worden uitgesteld, met uitzondering van spoedeisende reparatieverzoeken.
  • Voor groot onderhoudsprojecten geldt dat werkzaamheden aan de buitenzijde van de woning doorgaan. Aan de binnenzijde van de woning niet. Geldt dit voor u? U wordt persoonlijk hierover geïnformeerd.

Wij vragen uw begrip

Uiteraard doen wij er alles aan om ook in deze bijzondere tijd u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas is het mogelijk dat u hiervan hinder ondervindt. Onze excuses hiervoor. Wij vragen om uw begrip.

Wij stemmen onze maatregelen af op de adviezen vanuit de Rijksoverheid. Dat betekent dat deze kunnen veranderen.