HWwonen

Informatie Coronavirus

Informatie Coronavirus

Wij vinden uw en onze gezondheid en veiligheid belangrijk. Alle maatregelen die wij hanteren om verdere verspreiding van het coronavirus te voorkomen zijn verlengd.

De verlenging is nodig om de verspreiding van het coronavirus te kunnen controleren, kwetsbare groepen te beschermen en ervoor te zorgen dat zorgverleners en ziekenhuizen de grote druk aankunnen.

Onze dienstverlening is tijdelijk aangepast

Bereikbaarheid, bezoek en bijeenkomsten

  • Ons kantoor en steunpunten zijn tot nader order gesloten voor bezoek.
  • Wij zijn op maandag tot en met vrijdag telefonisch bereikbaar tussen 8.00 uur en 13.00 uur via (0186) 899 899, via post@hwwonen.nl of onze social media kanalen. Of laat een bel-mij-terug verzoek achter dan bellen wij u terug.
    Uiteraard zorgen wij dat zoveel mogelijk afspraken, al dan niet telefonisch of met de volgens het RIVM geldende voorwaarden, plaats kunnen vinden.
  • Vanwege de sluiting van ons kantoor is het niet mogelijk om de huur en overige facturen per pin te betalen. Voor andere betaalmogelijkheden verwijzen wij u naar www.hwwonen.nl/huurbetalen.

Reparatieverzoeken voeren wij weer uit

Een goed (t)huis is in deze tijd van coronacrisis belangrijker dan ooit. Dat beseffen wij ons heel goed. Daarom staan wij ook in deze tijd voor u klaar. Is er iets stuk in uw woning? Dan komen wij op bezoek om een reparatieverzoek uit te voeren. Maar dat doen wij op een aangepaste manier en dat vraagt enige aanpassingen zowel van u als van ons. Wat dit voor u precies betekent, leest u de speciale folder ‘Uw reparatieverzoek, zo lossen wij dat samen op‘.

Voor spoedeisende reparatieverzoeken staan wij 24/7 voor u klaar.

  • Spoedeisende reparatieverzoeken op het gebied van gas, licht, water, glasbreuk, liften, brand, legionella, verstoppingen en cv worden uiteraard uitgevoerd. Reparatieverzoeken die niet spoedeisend zijn worden op een later moment uitgevoerd. Zelf kunt u direct contact opnemen met de partijen die reparatieverzoeken uitvoeren voor glasbreuk, verstoppingen of CV-storingen. Klik hier voor meer informatie.
  • Andere spoedeisende reparaties kunt u aan ons doorgeven. Dit regelt u eenvoudig via Mijn HW Wonen. Belt u liever, dan zijn wij op dit moment op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 08.00 uur en 13.00 uur via (0186) 899 899.

Onderhoud in of aan uw woning

Zijn er onderhoudswerkzaamheden in of aan uw woning gepland, maar zijn deze vanwege de coronacrisis uitgesteld? Goed nieuws. Wij gaan weer voor u aan de slag. Dat doen wij natuurlijk op een aangepaste manier voor zowel uw als onze gezondheid en veiligheid. Hoe? Dat ziet u op deze speciale kaart contactloos onderhoud, zo werkt het.

De vervanging van een keuken voeren wij weer uit
Stond er een vervanging van uw keuken gepland? Wij nemen weer contact met u op voor het maken van een afspraak.

Vervanging van een badkamer of toilet in een bewoonde woning doen wij nog niet
De reden hiervoor is dat onze vakman in deze situaties vaak langer dan drie dagen in uw woning aanwezig moet zijn. Dit is voor zowel uw als zijn gezondheid en veiligheid niet wenselijk. Wij vragen hiervoor uw begrip.

Bedankt voor uw begrip

Uiteraard doen wij er alles aan om ook in deze bijzondere tijd u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Helaas is het mogelijk dat u hiervan hinder ondervindt. Onze excuses hiervoor. Wij vragen om uw begrip.

Wij stemmen onze maatregelen af op de adviezen vanuit de Rijksoverheid. Dat betekent dat deze kunnen veranderen.